Німецький центр Аренс і Шварц

Будь-яка юридична допомога

+380 97 947 0991

Вихід з громадянства України / Позбавлення українського громадянства

A. Вихід з громадянства України

Вихід з громадянства України на даний момент все ще пов’язаний з істотними проблемами і для певних груп осіб є практично неможливим. Крім того, весь процес невпорядковане і складний. Ми Вам компетентно, ефективно і охоче допоможемо в цьому питанні.

Для того, щоб позбутися українського громадянства, потрібні такі кроки:

Для початку потрібно згоду на отримання громадянства від німецького компетентного органу. Як правило, це місцеве Відомство у справах іноземців за місцем проживання заявника.

У питаннях позбавлення українського громадянства компетентно виключно українське посольство. Посольство зажадає:
  1. Згоду на прийняття у громадянство з апостилем і перекладом або німецьке посвідчення про громадянство.
  2. Український закордонний паспорт з відміткою про постійне місце проживання за кордоном.
  3. Чинне німецьке дозвіл на перебування.
  4. Консульська реєстрація в українському посольстві як українець-іноземець без місця проживання в Україні.
  5. 4 паспортних фото.

    Додатково для неповнолітніх дітей, які також виходять з громадянства:
  6. Дитячий закордонний паспорт або запис у паспорті батьків.
  7. Діючий дозвіл на перебування.
  8. Свідоцтво про народження дитини.
  9. Згоду на прийняття у громадянство або німецьке посвідчення про громадянство з апостилем і перекладом.
  10. Нотаріально завірена заява про згоду від батьків або дитини старше 14 років.
  11. Підтвердження сплати консульського збору.
  12. 3 конверти з маркою.
  13. Актуальна довідка з місця проживання.

Якщо виконані всі умови і в наявності всі вищевказані документи, посольство приступає до обробки заяви і по завершенню процесу підтверджує вихід з громадянства.

В даний час процес займає до одного року.

Це підтвердження потрібно пред’явити Відомства у справах іноземців для прийняття в громадянство Німеччини як доказ виходу з громадянства України.

Але перш ніж почати процес виходу з громадянства через посольство, необхідна консульська реєстрація в посольстві в якості українця як іноземця.

Для консульської реєстрації повинні бути виконані такі умови і пред’явлені наступні документи:
  1. Відмітка в закордонному паспорті „Виїзд на постійне місце проживання в Німеччині“ (штамп) від українського посольства.
  2. Діючий закордонний паспорт українського громадянина + копія таких сторінок:
    1. Дані заявника / заявниці;
    2. Дані про дітей;
    3. Наявність в закордонному паспорті штампа „Виїзд на постійне місце проживання за кордоном“ від уповноваженого українського відомства.
    4. Діючий дозвіл на перебування (якщо у Вас уже є електронний дозвіл на перебування, надайте копію обох сторінок документа)
  3. Чітко заповнена заява;
  4. Чітко заповнена облікова картка;
  5. Чинна довідка з місця проживання або довідка про перебування (не більше 6 місяців);
  6. Копія свідоцтва про народження;
  7. Одне фото 35 х 45 мм;
  8. Завірена банком оригінальна квитанція про сплату консульського збору;
  9. Конверт з маркою.

B. Консульська реєстрація в посольстві в якості українця як іноземця

Для подачі заяви на отримання позначки „На постійне місце проживання“ знову-таки повинні бути виконані наступні умови та пред’явлені такі документи:
  1. Заповнену заяву
  2. Довідка з місця проживання
  3. Діючі закордонний паспорт
  4. 5 фото на паспорт
  5. Свідоцтво про народження
  6. Нотаріально завірені заяви залишаються в Україні батьків і подружжя про дозвіл на місце проживання за кордоном, з підтвердженням про відсутність невиконаних зобов’язань. Якщо таких осіб немає, по можливості пред’явити доказ (судові рішення, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи без вести і т. д.)
  7. Якщо в Україні залишаються неповнолітні діти, вимагається нотаріальне заяву від батьків про відсутність невиконаних зобов’язань і відкритих аліментних обов’язків. При необхідності – судові рішення, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи безвісти тощо).
  8. Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.
  9. При наявності трудового стажу протягом останніх 10 років, необхідно підтвердження від роботодавця про відсутність невиконаних зобов’язань.
  10. Нотаріальна копія трудової книжки з усіма відмітками.
  11. Нотаріальна заява від дітей у віці 14-18 років про згоду на проживання за кордоном. (Можна подати в посольстві.)
  12. Відмітка української міграційної служби про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном.
  13. Квитанція про оплату консульських зборів.
  14. 2 конверти з марками.

Відмітку про постійне місце проживання за кордоном ставить посольство при наявності виконаних умов і відповідних документів.
Відмітку про постійне місце проживання за кордоном при виконанні умов і пред’явленні відповідних документів ставить посольство. Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордон видає державна міграційна служба України на території України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт. Згідно з даними інтернет-сайту українського посольства це можливо і в самому посольстві.

Згідно з інформацією посольства це можна зробити у посольстві при реєстрації постійного місця проживання. Згідно з різною інформацією цей процес може тривати 6 місяців.

C. Відмітка про підтвердження виїзду з України на постійне місце проживання за кордон

Реєстрація в посольстві – як описано вище – можлива тільки при наявності підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордон.

Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном видає державна міграційна служба України на території України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт.

Необхідні наступні документи, якщо процедуру здійснюють через треті особи:
  • Довіреність (може бути виписана в Україні чи в Німеччині з апостилем)
  • Оригінал внутрішнього паспорта
  • Оригінал закордонного паспорта
  • Свідоцтво про народження
  • Свідоцтво про шлюб, при необхідності з апостилем
  • 6 фото 3,5х4,5 см
  • Копія внутрішніх паспортів батьків
  • Дозвіл на виїзд від батьків
  • Копія закордонного паспорта чоловіка
  • При необхідності, копії закордонних паспортів дітей
  • Дозвіл на перебування
  • Свідоцтва про народження дітей, при необхідності з апостилем

Залежно від біографії та особистих життєвих обставин можуть знадобитися інші документи. В кінці внутрішній паспорт здається в міграційну службу і підтверджується виїзд на постійне місце проживання, що підтверджується штампом у паспорті.

Згідно з інформацією посольства це можна зробити у посольстві при реєстрації постійного місця проживання. Згідно з різною інформацією цей процес може тривати 6 місяців.

До цих пір в нашій практиці не було жодного випадку такий фактичної реєстрації через посольство. Тому рекомендуємо почати процес зняття з обліку в Україні у державній міграційній службі і здати там свій внутрішній паспорт.

Підтвердження про зняття з обліку отримуйте не в посольстві, оскільки невідомо, як ця процедура відбувається на практиці, а напряму в українській міграційній службі.

У цих питаннях ми як з юридичної, так і з організаційного боку охоче допоможемо Вам. На підставі довіреності ми можемо запустити процес значно швидше.

*Загальна процедура до моменту успішної реєстрації в посольстві та зняття з обліку в Україні триває, як правило, близько 1 року.
Ми можемо врегулювати процес через 1-3 місяці.*

Як з юридичної, так і з організаційного боку ми залюбки будемо супроводжувати Вас протягом всього процесу виходу з громадянства і прийняття у громадянство.

Тобто, ми можемо супроводжувати Вас при подачі заяви на прийняття у громадянство Німеччини до моменту виходу з українського громадянства або протягом усього періоду, або на певних стадіях, як Вам буде зручно.

Більшу частину необхідних кроків ми можемо зробити для Вас на підставі довіреності.

(140 людина, в середньому: 3.16/5)

^