A. Вихід з громадянства України
Вихід з громадянства України на даний момент все ще пов’язаний з істотними проблемами і для певних груп осіб є практично неможливим. Крім того, весь процес невпорядковане і складний. Ми Вам компетентно, ефективно і охоче допоможемо в цьому питанні.
Для того, щоб позбутися українського громадянства, потрібні такі кроки:
Для початку потрібно згоду на отримання громадянства від німецького компетентного органу. Як правило, це місцеве Відомство у справах іноземців за місцем проживання заявника.
У питаннях позбавлення українського громадянства компетентно виключно українське посольство. Посольство зажадає:- Згоду на прийняття у громадянство з апостилем і перекладом або німецьке посвідчення про громадянство.
- Український закордонний паспорт з відміткою про постійне місце проживання за кордоном.
- Чинне німецьке дозвіл на перебування.
- Консульська реєстрація в українському посольстві як українець-іноземець без місця проживання в Україні.
- 4 паспортних фото.
Додатково для неповнолітніх дітей, які також виходять з громадянства: - Дитячий закордонний паспорт або запис у паспорті батьків.
- Діючий дозвіл на перебування.
- Свідоцтво про народження дитини.
- Згоду на прийняття у громадянство або німецьке посвідчення про громадянство з апостилем і перекладом.
- Нотаріально завірена заява про згоду від батьків або дитини старше 14 років.
- Підтвердження сплати консульського збору.
- 3 конверти з маркою.
- Актуальна довідка з місця проживання.
Якщо виконані всі умови і в наявності всі вищевказані документи, посольство приступає до обробки заяви і по завершенню процесу підтверджує вихід з громадянства.
В даний час процес займає до одного року.
Це підтвердження потрібно пред’явити Відомства у справах іноземців для прийняття в громадянство Німеччини як доказ виходу з громадянства України.
Але перш ніж почати процес виходу з громадянства через посольство, необхідна консульська реєстрація в посольстві в якості українця як іноземця.
Для консульської реєстрації повинні бути виконані такі умови і пред’явлені наступні документи:- Відмітка в закордонному паспорті „Виїзд на постійне місце проживання в Німеччині“ (штамп) від українського посольства.
- Діючий закордонний паспорт українського громадянина + копія таких сторінок:
- Дані заявника / заявниці;
- Дані про дітей;
- Наявність в закордонному паспорті штампа „Виїзд на постійне місце проживання за кордоном“ від уповноваженого українського відомства.
- Діючий дозвіл на перебування (якщо у Вас уже є електронний дозвіл на перебування, надайте копію обох сторінок документа)
- Чітко заповнена заява;
- Чітко заповнена облікова картка;
- Чинна довідка з місця проживання або довідка про перебування (не більше 6 місяців);
- Копія свідоцтва про народження;
- Одне фото 35 х 45 мм;
- Завірена банком оригінальна квитанція про сплату консульського збору;
- Конверт з маркою.
B. Консульська реєстрація в посольстві в якості українця як іноземця
Для подачі заяви на отримання позначки „На постійне місце проживання“ знову-таки повинні бути виконані наступні умови та пред’явлені такі документи:- Заповнену заяву
- Довідка з місця проживання
- Діючі закордонний паспорт
- 5 фото на паспорт
- Свідоцтво про народження
- Нотаріально завірені заяви залишаються в Україні батьків і подружжя про дозвіл на місце проживання за кордоном, з підтвердженням про відсутність невиконаних зобов’язань. Якщо таких осіб немає, по можливості пред’явити доказ (судові рішення, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи без вести і т. д.)
- Якщо в Україні залишаються неповнолітні діти, вимагається нотаріальне заяву від батьків про відсутність невиконаних зобов’язань і відкритих аліментних обов’язків. При необхідності – судові рішення, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи безвісти тощо).
- Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.
- При наявності трудового стажу протягом останніх 10 років, необхідно підтвердження від роботодавця про відсутність невиконаних зобов’язань.
- Нотаріальна копія трудової книжки з усіма відмітками.
- Нотаріальна заява від дітей у віці 14-18 років про згоду на проживання за кордоном. (Можна подати в посольстві.)
- Відмітка української міграційної служби про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном.
- Квитанція про оплату консульських зборів.
- 2 конверти з марками.
Відмітку про постійне місце проживання за кордоном ставить посольство при наявності виконаних умов і відповідних документів.
Відмітку про постійне місце проживання за кордоном при виконанні умов і пред’явленні відповідних документів ставить посольство. Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордон видає державна міграційна служба України на території України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт. Згідно з даними інтернет-сайту українського посольства це можливо і в самому посольстві.
Згідно з інформацією посольства це можна зробити у посольстві при реєстрації постійного місця проживання. Згідно з різною інформацією цей процес може тривати 6 місяців.
C. Відмітка про підтвердження виїзду з України на постійне місце проживання за кордон
Реєстрація в посольстві – як описано вище – можлива тільки при наявності підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордон.
Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном видає державна міграційна служба України на території України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт.
Необхідні наступні документи, якщо процедуру здійснюють через треті особи:- Довіреність (може бути виписана в Україні чи в Німеччині з апостилем)
- Оригінал внутрішнього паспорта
- Оригінал закордонного паспорта
- Свідоцтво про народження
- Свідоцтво про шлюб, при необхідності з апостилем
- 6 фото 3,5х4,5 см
- Копія внутрішніх паспортів батьків
- Дозвіл на виїзд від батьків
- Копія закордонного паспорта чоловіка
- При необхідності, копії закордонних паспортів дітей
- Дозвіл на перебування
- Свідоцтва про народження дітей, при необхідності з апостилем
Залежно від біографії та особистих життєвих обставин можуть знадобитися інші документи. В кінці внутрішній паспорт здається в міграційну службу і підтверджується виїзд на постійне місце проживання, що підтверджується штампом у паспорті.
Згідно з інформацією посольства це можна зробити у посольстві при реєстрації постійного місця проживання. Згідно з різною інформацією цей процес може тривати 6 місяців.
До цих пір в нашій практиці не було жодного випадку такий фактичної реєстрації через посольство. Тому рекомендуємо почати процес зняття з обліку в Україні у державній міграційній службі і здати там свій внутрішній паспорт.
Підтвердження про зняття з обліку отримуйте не в посольстві, оскільки невідомо, як ця процедура відбувається на практиці, а напряму в українській міграційній службі.
У цих питаннях ми як з юридичної, так і з організаційного боку охоче допоможемо Вам. На підставі довіреності ми можемо запустити процес значно швидше.
*Загальна процедура до моменту успішної реєстрації в посольстві та зняття з обліку в Україні триває, як правило, близько 1 року.
Ми можемо врегулювати процес через 1-3 місяці.*
Як з юридичної, так і з організаційного боку ми залюбки будемо супроводжувати Вас протягом всього процесу виходу з громадянства і прийняття у громадянство.
Тобто, ми можемо супроводжувати Вас при подачі заяви на прийняття у громадянство Німеччини до моменту виходу з українського громадянства або протягом усього періоду, або на певних стадіях, як Вам буде зручно.
Більшу частину необхідних кроків ми можемо зробити для Вас на підставі довіреності.