Німецький центр Аренс і Шварц

Будь-яка юридична допомога

+380 97 947 0991

Зняття з реєстрації в Україні та реєстрація в українському посольстві в Німеччині в якості українця як іноземця

Реєстрація в українському посольстві в Німеччині в якості українця як іноземця має різні переваги. Зокрема, можна користуватися консульськими послугами центру обслуговування населення без необхідності в’їзду в Україну. Крім того, це є передумовою для виходу з громадянства, якщо особа планує отримати німецьке громадянство. Для цього потрібно знятися з реєстраційного обліку в Україні. Нижче описані необхідні кроки.

A. Консульська реєстрація в посольстві в якості українця як іноземця

Для подання заяви про внесення запису «На постійне місце проживання» повинні бути виконані наступні умови та пред’явлені такі документи:

  1. Заповнену заяву
  2. Довідка з місця роботи
  3. Діючий закордонний паспорт
  4. 5 шт. фото на паспорт
  5. Свідоцтво про народження
  6. Нотаріально завірені заяви від батьків і чоловіка/дружини, які залишаються в Україні, з дозволом на постійне місце проживання за кордоном та з підтвердженням про відсутність невиконаних зобов’язань. Якщо таких людей немає, необхідно відповідне підтвердження (рішення суду, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи безвісти тощо).
  7. Якщо в Україні залишаються неповнолітні діти, необхідно нотаріальну заяву від іншого з батьків про відсутність невиконаних зобов’язань і відкритих аліментних обов’язків (рішення суду, свідоцтва про смерть, заяви про зникнення особи безвісти тощо).
  8. Свідоцтва про народження неповнолітніх дітей.
  9. При наявності трудового стажу протягом останніх 10 років необхідно підтвердження від роботодавця про відсутність будь-яких невиконаних зобов’язань.
  10. Нотаріальна копія трудової книжки з усіма записами.
  11. Нотаріальна заява від дітей у віці 14-18 років про згоду переїзду на постійне місце проживання за кордон (можна надати в посольстві).
  12. Відмітка української міграційної служби про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном.
  13. Квитанція про сплату консульського збору.
  14. Конверти з маркою 2 шт.

Запис про постійне місце проживання за кордоном робить посольство при виконанні необхідних умов і наявності документів. Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном видає державна міграційна служба України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт. Згідно сайту українського посольства це можна зробити у посольстві в тому числі. Згідно даних посольства це можна зробити у посольстві паралельно зі зняттям з реєстраційного обліку за місцем постійного проживання. Тривалість розгляду документів займає за різними даними 6 місяців.

B. Запис, що підтверджує виїзд з України на постійне місце проживання за кордон

Реєстрація в посольстві – як описано вище – можлива тільки при наявності підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордон. Підтвердження про виїзд з України на постійне місце проживання за кордоном видає державна міграційна служба України. Для цього в службу здається внутрішній паспорт.

Необхідні кроки і документи:

  • для 3 осіб: довіреність (можна скласти в Україні чи в Німеччині з апостилем)
  • внутрішній паспорт в оригіналі
  • закордонний паспорт в оригіналі
  • свідоцтво про народження
  • свідоцтво про укладення шлюбу (при необхідності, з апостилем)
  • 6 фото 3,5х4,5
  • копія внутрішніх паспортів батьків
  • дозвіл на виїзд від батьків
  • копія закордонного паспорта чоловіка
  • при необхідності, копії закордонних паспортів дітей
  • вид на проживання
  • свідоцтва про народження дітей (при необхідності, з апостилем)

Залежно від біографії та особистих життєвих обставин можуть бути витребувані додаткові документи. В кінці необхідно здати внутрішній паспорт, міграційну службу, одержати підтвердження про виїзд на постійне місце проживання, а також отримати відповідний штамп у паспорті.

Згідно з інформацією посольства це можна зробити разом зі зняттям з реєстраційного обліку за місцем постійного проживання. За різними даними процес розгляду документів становить 6 місяців.

До цього часу в нашій практиці не було випадків фактичного зняття з реєстраційного обліку через посольство. Тому рекомендуємо провести цю процедуру в Україні у державній міграційній службі і здати там внутрішній паспорт.

Тобто отримати підтвердження про зняття з реєстрації в Україні не через посольство, а безпосередньо в міграційній службі в Україні. У цих питаннях ми охоче допоможемо Вам як юридично, так і організаційно, а оформлення довіреності істотно убыстрит процес.

Вся процедура до моменту успішної реєстрації в посольстві та зняття з реєстрації в Україні, як правило, триває близько 1 року. Ми можемо врегулювати цю процедуру за 1-3 місяці.

(37 людина, в середньому: 3.84/5)

^