Після прийняття рішення про укладення шлюбу в Німеччині першим ділом слід звернутися в місцевий ЗАГС. Тобто, в ЗАГС в Німеччині, в якому буде укладено шлюб. Як правило, компетентним відділом РАЦС є те, який знаходиться за місцем реєстрації партнера, який проживає в Німеччині.
Виходячи з досвіду, відділи ЗАГС запитують для укладення шлюбу різні документи, в залежності від регіону. Не варто покладатися на рекомендації знайомих і т. д., а звертатися виключно до уповноваженого ЗАГС. Відділи ЗАГС індивідуально складають список документів, необхідних для реєстрації шлюбу. Цей список варіюється в залежності від кількості попередніх шлюбів, дітей і т. д.
Якщо Ви надішлете нам цей список, ми зможемо пояснити Вам, де можна отримати ці документи є повними ті документи, які Ви самі вже зібрали. Запитані відділом ЗАГС документи про цивільний стан необхідно буде зібрати.
У багатьох випадках це непросте завдання, особливо якщо український чоловік/дружина народилися не в Україні або документи необхідні східній частині України чи Криму.
Ми зможемо допомогти Вам у цьому в короткі терміни. На підставі довіреності ми можемо дістати для Вас будь-які документи з будь-яких регіонів України та країн колишнього Радянського союзу, після чого на цих документах повинен бути проставлений апостиль.
Залежно від документа: в українському міністерстві юстиції, міністерстві зовнішніх справ україни або міністерстві культури. Ця процедура займе близько 1 тижня, і її ми також можемо взяти на себе.
Додатково вимагається довіреність на реєстрацію укладення шлюбу від українського чоловіка/дружини, оскільки, як правило, він/вона в цей час ще проживає в Україні. Відповідний формуляр зазвичай Вам надає ЗАГС в Німеччині. Але його Ви можете отримати і у нас. У разі виникнення сумнівів ми допоможемо Вам заповнити формуляр.
Підпис українського партнера запевняє Німецьке Посольство. Крім того, Посольство видає ще й завірену копію закордонного паспорта. Всі іноземні документи повинні бути перекладені присяжним перекладачем німецької окружного суду відповідно до норм ISO 9:1995. І з цим ми допоможемо Вам у найкоротший термін, так як ми працюємо з такими перекладачами.
Завірені українськими нотаріусами перекази не приймаються в німецькому правовому документообіг, так як фахівці не є присяжними в німецькому окружному суді. Ми гарантуємо Вам визнання завірених нами перекладів будь-яким органом влади Німеччини. Повторимося, переклади, засвідчені українськими нотаріусами, не діють у Німеччині.
По завершенню цих процедур всі документи в оригіналі, включаючи перекази, подаються у відповідний відділ партнером, що проживають в Німеччині. Ви можете відправити важливі документи в Німеччину через наше бюро. Доставка займає 1-2 дні, на відміну від української авіапошти, де доставка кореспонденції займає більше тижня.
Після отримання партнер може подати заяву на реєстрацію шлюбу. Відділ РАГС передає документи далі в уповноважений Вищий суд землі для звільнення від надання довідки про шлюбної правоздатності, яка передбачена при укладенні шлюбів в Німеччині з іноземними громадянами, але Україна не видає такий документ. Після цього РАЦС видає підтвердження про успішну реєстрацію заяви про укладення шлюбу.
Важливо! У підтвердженні повинна бути вказана точна дата укладення шлюбу, інакше Посольство не буде обробляти таку заяву про видачу візи.
Тільки з цього моменту починається, власне, процес розгляду документів на оформлення візи.
Для подачі заяви на візу потрібні такі документи:
- довідка від уповноваженого відділу РАЦС про успішну реєстрацію заяви про укладення шлюбу (як описано вище).
- підтвердження про успішну здачу мовного іспиту на рівень не менше А1 Європейських типових правил. На проведення мовних іспитів в Україні на даний момент акредитований тільки Гете-Інститут у Києві. Тільки там Ви можете здати дозволений мовний іспит. Ми з радістю відповімо на Ваші запитання про мовний іспит.
- посвідчення особи німецького громадянина (лицьовий та зворотний боки!). Для іноземців, що проживають в Німеччині: закордонний паспорт з дозволом на перебування і т. д.
- чотири ідентичних фото на паспорт.
- три заповнених та підписаних примірника заяви про видачу візи. Формуляри Ви можете отримати безкоштовно у нас. Ми з радістю допоможемо Вам при заповненні.
- закордонний паспорт, чинний протягом мінімум трьох місяців.
- лист-запрошення у довільній формі від німецького нареченого/нареченої.
- письмове зобов’язання.
- іноземний чоловік/дружина, який проживає в Німеччині, додатково надає довідку про доходи.
Вище перераховані мінімальні вимоги. Часто посольство вимагає додаткові документи, наприклад, телефонні рахунки, спільні фотографії і т. д. З наданням всіх документів, зазначених у п. 1-9, можна подавати заяву про видачу візи.
Український наречений/наречена повинні обов’язково особисто з’явитися в посольство Німеччини в Києві у віконце 7-9, вул. Богдана Хмельницького 25 і особисто подати заяву. Зазвичай подача супроводжується невеликим співбесідою. Якщо в Німеччину також переселяються діти з попередніх шлюбів, можна відразу ж подати заяву про возз’єднання сім’ї. Таку заяву можна подати і пізніше. Після того, як Ви подасте всі документи, процес обробки до моменту видачі візи становить близько 4-8 тижнів.
Наречений/наречена, що проживають в Німеччині, повинні за власною ініціативою з’явитися в уповноважена відомство у справах іноземців для співбесіди. Посольство надсилає заяву про видачу візи у відповідне відомство у справах іноземців у Німеччині для обробки документів. Якщо відомство у справах іноземців схвалює заяву про видачу візи, воно повідомляє про це в Посольство. Посольство зв’язується з українським нареченим/нареченою і запрошує для видачі візи в Посольство.
Як зазначено вище, вся процедура, як правило, займає 4-8 тижнів, в залежності від завантаженості Посольства, відомств у справах іноземців і т. д. Спочатку національна віза видається терміном на три місяці (віза категорії D). Така віза дає дозвіл на в’їзд і укладення шлюбу в Німеччині.
Після укладення шлюбу необхідно звернутися в уповноважена відомство у справах іноземців, яке переоформить візу в дозвіл на тривале перебування. Такий дозвіл, як правило, діє протягом року і його можна пролонгувати без проблем.
У вищевказаному процесі ми надамо Вам консультативну підтримку.
Завдяки нашій багаторічної діяльності в цій сфері ми накопичили багато досвіду в роботі з даними органами влади. У 10% випадків заяви про видачу візи для укладення шлюбу відхиляються. І для цього можуть бути різні причини.
Найбільш частою причиною є підозра у фіктивному шлюбі. У такому разі доцільно подавати адміністративну скаргу до адміністративного суду Берлін. У цій сфері наші адвокати та юристи також можуть допомогти Вам.
У разі відхилення заяви про видачу візи відразу ж звертайтеся до нас, і Ви отримаєте вичерпні пояснення і коментарі. Ми проінформуємо Вас про можливі правових шляхах і залюбки візьмемо рішення Ваших питань на себе.